Sponsorlu bağlantılar


AnaSayfa » Müzik

Psy Gangnam Style Şarkısı Türkçe Çevirisi

14 Ekim 2012 21 Yorum
Sponsorlu bağlantılar

Bir çok kişinin esra erolda duyduğu gangnam şarkısı bir anda türkiyede hit oldu. Aslına çinde bu şarkı zaten hit ve youtubede izlenme sayısı 455,908,770 oldu. işte o şarkı ve türkçe çevirsi bakalım psy nin gangnam style şarkısının türkçesi nasılmış

Oppa, Gangnam tarzıdır!
Gangnam tarzı

Gün boyunca sıcak ve insancıl bir kız,
Bir fincan kahvenin özgürlüğünde nasıl eğleneceğini bilen kaliteli bir kadın,
Gece çöktüğünde, kalbi yanan bir kadın,
Böylesine kıvrımları olan bir kadın.

Ben bir erkeğim.
Gün boyunca senin gibi sıcak bir erkek,
Kahvesini tek dikişte soğumasa bile içen bir adam,
Gece çöktüğünde kalbi patlayan bir erkek,
Böylesine bir erkek.

Güzel, sevimli!
Evet sen, hey, evet sen, hey!
Güzel, sevimli!
Evet sen, hey, evet sen, hey!
Hadi! Şimdi sonuna kadar gidelim!

Oppa, Gangnam tarzıdır! Gangnam tarzı,
Oppa, Gangnam tarzıdır! Gangnam tarzı,
Oppa, Gangnam tarzıdır!

Eh- Sexy bayan! Oppa, Gangnam tarzıdır!
Eh- Sexy bayan oh oh oh oh.

Sakin görünen fakat oynadığı zaman tam oynayan bir kadın,
Doğru zaman geldiğinde saçlarını salan bir kadın,
Kendini örten fakat soyunan bir kadından daha seksi bir kadın,
Böylesine duyarlı bir kadın okubil.

Ben bir erkeğim,
Sakin görünen fakat oynadığı zaman tam oynayan bir erkek,
Doğru zaman geldiğinde tamamen çıldıran bir erkek,
Şişkin kasları yerine şişkin fikirleri olan bir erkek,
Böylesine bir erkek.

Güzel, sevimli!
Evet sen, hey, evet sen, hey!
Güzel, sevimli!
Evet sen, hey, evet sen, hey!
Hadi! Şimdi sonuna kadar gidelim!

Oppa, Gangnam tarzıdır! Gangnam tarzı,
Oppa, Gangnam tarzıdır! Gangnam tarzı,
Oppa, Gangnam tarzıdır!

Eh- Sexy bayan! Oppa, Gangnam tarzıdır!
Eh- Sexy bayan oh oh oh oh.

Kaçan adamın tepesindeki uçan adam benim, bebeğim bebeğim,
Ben bir iki şey bilen bir erkeğim,
Koşan adamın üstündeki uçan adam, bebeğim bebeğim
Ben bir iki şey bilen bir erkeğim.

Sen benim ne dediğimi biliyorsun.
Oppa Gangnam tarzıdır!

Eh- Sexy bayan! Oppa, Gangnam tarzıdır!
Eh- Sexy bayan oh oh oh oh.

psy gangnam style turkce cevirisi Psy Gangnam Style Şarkısı Türkçe Çevirisi


 

  • Bu Yazı Hakkında
  • Etiketler
  • Benzer Konular
Bu yazı 14 Ekim Pazar 2012 saat 07:30 tarihinde Müzik kategorisi altında yayınlandı. Bu yazıya yapılacak yorumlardan haberdar olmak için RSS 2.0 beslemesini kullanabilirsiniz.

21 Yorumlar »

  • irem Diyor ki

    bu şarkıya gerçekten bayılıyorummmmmmmm…….
    SÜPPERRRRRRR…..
    HATTA SÜPER ÖTESİİİİİİİ………

      Alıntı Yap  Cevapla

  • madrina Diyor ki

    bence super bır sakı halika ama ben notalarını istiom

      Alıntı Yap  Cevapla

  • merve Diyor ki

    süper işte tarzım bu

      Alıntı Yap  Cevapla

  • ilayda Diyor ki

    off bu şarkkıya baaayılıyorummm. okulda tenefüste bi açıyoruz şarkıyı kooopuyoruz yaaa . oynuyoz felan süper bi şarkı :D türkçeside güzelmiş …. İlaydaa özçelik <3 :D

      Alıntı Yap  Cevapla

  • şuheda Diyor ki

    bence süper olmuş dimi arkadaşlar turkçesi daha iyi hemen ezberliyorsun

      Alıntı Yap  Cevapla

  • şuheda Diyor ki

    ya gamgam cok güzel bir şarkı ama türtkçesini ben pek beğendimm yanı birazcik ayip olmuş

      Alıntı Yap  Cevapla

  • şuheda Diyor ki

    ya arkadaşlar ben bir hepsi anketi hazrıldaım sizce hepsi gurubundan en güzeli kım 1 eren mi yoksa 2 cemre 3 yasemin siz ce en iyi güzel kız kım

      Alıntı Yap  Cevapla

  • eren şuheda Diyor ki

    bence en en en güzel benim erenim tabikide

      Alıntı Yap  Cevapla

  • eren fobik şuheda Diyor ki

    ben pek beğendimmm trürk cesini yapbancısı daha iyidi

      Alıntı Yap  Cevapla

  • DİLARA Diyor ki

    bu şarkıya bayılıyorum ama tukçesi biraz ayıp

      Alıntı Yap  Cevapla

  • derya Diyor ki

    mutluyum

      Alıntı Yap  Cevapla

  • DİLARA Diyor ki

    bayılıyorum

      Alıntı Yap  Cevapla

  • muhammed Diyor ki

    gangam style şarkısıyla dünyayı sarstı acaba ölse nasıl sarsılacak dünya D:

      Alıntı Yap  Cevapla

  • muhammed Diyor ki

    OPPA GANGAM STYLE ON NUMARA Bİ ŞARKI BAYILIYORUM VE BURDAN HERKESE BU ŞARKIYI DİNLESN DYİYOM

      Alıntı Yap  Cevapla

  • nisa Diyor ki

    Yaaa sarkinin notalarini versinler Cok calmak istiyorum

      Alıntı Yap  Cevapla

  • bahar Diyor ki

    teşekkürler

      Alıntı Yap  Cevapla

  • asdasdas Diyor ki

    şarkı güzeldi ama öldü mü kaldı mı haberim yok

      Alıntı Yap  Cevapla

  • merve Diyor ki

    şrkı güel ama türkçeine çevirince g
    üzel olmuyo

      Alıntı Yap  Cevapla

  • ecem Diyor ki

    kardeşim bayılıyo bu şarkıya.

      Alıntı Yap  Cevapla

  • kaan Diyor ki

    bu şarkıya bayılıyorumm yaa

      Alıntı Yap  Cevapla

  • ecem Diyor ki

    kuzenim derin bu şarkının hastasıdır.

      Alıntı Yap  Cevapla

Yorumunuzu Yazın

Yorum Ekleyebilirsiniz yada Yorumlara Abone Olabilirsiniz. Abone olmak icin tikla via RSS.

Yorum İçinde Sadece Aşağıdaki Html taglarını kullanabilirsiniz.
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

113 1,241