Pes kısa adıyla bildiğimiz pro evolution soccer futbol oyunu oynarken bazen gerçekten insanı şaşırtan şeyler ortaya çıkıyor. bununla beraber gol yemeyi yada atamamayı kendine yediremeyenler ilginç bahaneler öne sürüyorlar. işte o bahane ve iddiaların bir çoğu yazımızda ve internette son zamanların geyik muhabbeti olarak öne çıkıyor.

İNTERNET ALEMİNDE İLK KEZ SİZİN İÇİN HAZIRLANAN PES OYUNUNDA EN ÇOK KULLANILAN SÖZLER VE YAPILAN GEYİK ESPRİLER :))

:))) FAVORİNİZİ SİZDE YAZINDA ONA DA GÜLELİM :))

1-> Savunma kendiliğinden ileri çıkmış, vallahi ben yapmadım.

2-> Zaten benim asıl frikikçim bu değildi abi. O yüzden vuramadım.

3-> Bu Robinho ne biçim koşuyor?

4-> Penaltı çekerken vallahi köşeye attım, üstüne vurdu

5-> Ben kaymadım, kendi kaydı ama…

6-> Abi senin takımın alayı kırmızıydı (kusursuz)

7-> Ben orta açtım, adam pas attı…

8-> Koskoca Barça, bir tane doğru dürüst kaleci almaz mı?

9-> İki farkla öne geçince umutlandın di mi bi an? İtiraf et

10-> Her top senin adamın önüne düşüyor..

11-> Benim kaleci, senin her vurduğunu içeri alıyor..

12-> (Frikik öncesi) Atarsam ne vercen?

13-> (Tek kale oynayan taraf, rakibini kızdırırken) Benim kaleci ne renk giymiş gördün mü?

14-> ‘Kol’a alışamadım henüz…

15-> Basıyorum 2 saat sonra pas veriyor.

16-> Bu kolun tuşları iyi basmıyor. Değişelim bak, yeneceğim bu sefer..

17-> Bakma penaltı atarken ya.. Sonra kurtarıyorsun tabi..

18-> Zenci hakem çıkmış yine maça, zenci futbolculara faul çalmıyor! Baştan başlatalım.

19-> Maç kopar. Belli ki fark olacaktır.. Santradan sonra geri paslarla, sinirden bir gol de kendi kalesine atılır.. Ardından tabiki restart!

20-> X tuşu takıldı!

21-> (Hakemin bitiş düdüğüyle birlikte) Tam da gole gidiyordum

22-> Inter benim. Sen başka seç

23-> L2’yi kullansana be!

24-> Barcelona ile babam da yener!

Sponsorlu bağlantılar

25-> Sus da oyununa bak!

26-> Ya o adam Messi’ye nasıl yetişir yaa?

27-> 1. oyuncu: “Abi bi pause yapsana telefon çalıyor” 2. oyuncu: “Telefon hep ben atak yaparken çalıyor ama”

28-> (Çoklu bir ortam) Rövanşsız turnuva, son iki öder.

29-> İlk golü yiyince moral bozuluyor sanırım. Yoksa takım niye bu kadar kötü oynasın.

30-> (Oyunu takip eden biri) “O golü nasıl yedin yaa? Çekil kenara da beraberliği getireyim, sana vereyim yine”

31-> Yine mi hakemi satın alma tuşuna bastın?

32-> Bala aldın yine.. Tek kale oynadım ama…

33-> (İkiye iki maç yapıldığında özellikle şu diyalog çok yaşanır) “Kanattan koşanı takip ediyorum ben, sen ortadakine bak”

34-> Sakatlığı kaldır! Sen direkt Ronaldo’yu sakatlıyorsun

35-> (Kötü bir şut sonrası) “Allah belanı versin Torres…”

36-> Bu ‘kol’ bozuk

37-> Hoca faul var orda hocaaa!

38-> Ya azıcık doldurdum yaa!

39-> Pato ömrümü yedin ömrümü!

40-> Drogba’yı oynatma sakın

41-> Ben oraya mı attım yaa!

42-> Yaradana sığınarak vurdu

43-> Benim Ronaldo bozuk…

44-> Oralardan iyi vurur

45-> Orta alana iki ön libero koyma, oyunu kilitliyorsun…

46-> Oğlum Ibrahimoviç düşüşteydi, şanslısın.

turkce spikerden alınan geyikler

Pes geyikleri, bahaneleri:

1) Ben kaymadım, kendi kaydı.
2) Penaltı çekerken vallahi köşeye attım, üstüne vurdu.
3) Bu maçı çevirecem.
4) (Frikik öncesi) Atarsam ne vercen?
5) Bu ‘kol’ bozuk
6) (Hakemin bitiş düdüğüyle birlikte) Tam da gole gidiyordum.
7) Messi adamın içinden geçiyor..
8) Ben orta açtım, adam pas attı…
9) Valla ofsayt değil.
10) Top hep senin adamın önüne düşüyor..
11) Ben atak yaparken oyunu durdurma ya.
12) Kol’a alışamadım henüz…
13) Basıyorum 2 saat sonra pas veriyor.
14) Barcelona benim. Sen başka takım seç.
15) Bakma penaltı atarken ya..
16) Hakemi satın mı aldın.
17) Bala aldın yine.. Tek kale oynadım…
18) Sende çok şans var. Şanstan yendin gene.
19) Şanstan gol attın gene
20) Atamayana atarlar.
21) Hakem dakkikada bir düdük çalıyor ya.
22) Kalecinin üstüne çekiyor ya!
23) Ben oraya mı attım yaa!
24) Faul var orda ya…
25) Sakatlığı kaldır! Sonra Messi’yi sakatlıyorsun.
26) Ayağa kaymak yok.
27) Top dağlara, taşlara gitti.
28) Gerçek oynayışımı oynamadım.
29) Bu kolun tuşları iyi basmıyor. Değişelim bak, yeneceğim bu sefer..
30) Benim kaleci, senin her vurduğunu içeri alıyor..
31) (Kötü bir şut sonrası) “Allah belanı versin Benzema…”
32) (Önün boş gole giderken) Arkadan kayan şe…..z

33) Barcelona ile babam da yener!
34) Koskoca Barça, bir tane doğru dürüst kaleci almaz mı?
35) (Maç biter istatistik gelir) Kaleye şutuma bak. Topla oynama yüzdeme bak
36) İki farkla öne geçince umutlandın di mi bi an? İtiraf et
37) Savunma kendiliğinden ileri çıkmış, vallahi ben yapmadım.
38) (Maç kopar. Belli ki fark olacaktır.. Santradan sonra geri paslarla, sinirden bir gol de kendi kalesine atılır.. Ardından tabiki restart!)
39) Konuşma oynayamıyorum.
40) Ya o adam Messi’ye nasıl yetişir?
41) (Çoklu bir ortam) Turnuva yapıyoruz, son iki öder.
42) 1. oyuncu: “Abi bi pause yapsana telefon çalıyor” 2. oyuncu: “Telefon hep ben atak yaparken çalıyor ama”
43) (Oyunu takip eden biri) ”Ver frikiği ben kullanayım atarım.
44) (Oyunu takip eden biri) “O golü nasıl yedin yaa? Çekil kenara da beraberliği getireyim, sana vereyim yine”
45) (iki kişi aynı takımdayken) Pas atsana yaa…
46) (İkiye iki maç yapıldığında özellikle şu diyalog çok yaşanır) “Kanattan koşanı takip ediyorum ben, sen ortadakine bak”
47) İlk golü yiyince moral bozuluyor sanırım. Yoksa takım niye bu kadar kötü oynasın.
48) Az bastım ya
49) Gene çok bastım ya
50) Messi’yi çok iyi kullanıyorum.
51) Ronaldo’yla uzaktan dayıyorum.
52) Pedro’yu oynatma sakın
53) Hep Barça’yı seçiyorsun.
54) Koltuk rahat değil
55) Zaten benim asıl frikikçim bu değildi. O yüzden vuramadım.
56) Sus da oyununa bak!
57) X tuşu takıldı!

:))) FAVORİNİZİ SİZDE YAZINDA ONA DA GÜLELİM :))